Dianthus

Zadzwoń lub napisz

biuro@dianthus.pl
+48 501 041 461

Wsparcie informatyczne dla JST

Dianthus > Wsparcie informatyczne dla JST

Wsparcie informatyczne dla Jednostek Samorządu Terytorialnego

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi i wsparcia technicznego dla JST i spółek miejskich w następującym zakresie:

Bezpieczny dostęp do Internetu

  • Instalacja routerów brzegowych klasy UTM
  • Dostęp do zasobów Urzędu z zewnątrz – VPN
  • Przygotowanie dokumentacji przetargowej i doradztwo z zakresie usług dostępu do Internetu

Komunikacja pracowników

  • Zarządzanie kontami e-mail pracowników
  • Zarządzanie dostępem do dysków sieciowych pozwalających na wymianę danych w Urzędzie
  • Budowa systemów intranetowych dla pracowników
  • Prowadzenie prac mających technicznie usprawnić przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w oparciu o technologię informatyczną, dyski sieciowe i skanowanie sieciowe

Sieć teleinformatyczna

  • Administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu
  • Rozbudowa i unowocześnianie sieci – światłowody
  • Reakcje na zaistniałe awarie i incydenty
  • Obsługa mostów radiowych
  • Obsługa punktów radiowych AP zlokalizowanych w Urzędzie

Wsparcie techniczne i prace administracyjne

  • Wsparcie pracowników
  • Konfiguracja sieci
  • Monitoring poprawności działania sieci komputerowej
  • Rozbudowa i unowocześnianie sieci komputerowej
  • Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • Monitorowanie usług i zasobów sieciowych
  • Monitorowanie łącz internetowych (jakość i prędkość połączenia)
  • Wsparcie usług bankowych
  • Wsparcie w zakresie obsługi i konfiguracji sprzętu komputerowego dedykowanego do usług bankowych
  • Rozwiązywanie problemów z systemem bankowym dla JST
  • Obsługa infoboksów
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie obsługi informatycznej Urzędu
  • Wydruk kopert, zaproszeń i innych dokumentów masowej korespondencji
  • Wsparcie techniczne przy organizacji imprez masowych
  • Wsparcie techniczne punktów informacji turystycznej
  • Wsparcie techniczne podmiotów zewnętrznych (Place Targowe, Schroniska dla zwierząt, Cmentarze, Straże Miejskie, CUW)

Bezpieczeństwo

  • System ochrony antywirusowej
  • Obsługa routera brzegowego i firewall klasy UTM
  • Realizowanie audytu podatności na ataki
  • Aktualizacja oprogramowania routerów oraz konfigurowanie urządzeń pod względem bezpieczeństwa.
  • Monitoring wizyjny budynków Urzędu
  • Współpraca ze Strażą Miejską i Policją
  • Monitoring parametrów pracy (serwerownia – temperatura, zalanie, niekontrolowany dostęp)
  • Obsługa aktualizacji oprogramowania QNAP – także po godzinach pracy JST
  • System powiadomień SMS o zdarzeniach i awariach sieci

Monitoring Miejski

  • Znajomość rozwiązań Genetec Security Center
  • Rozbudowa punktów kamerowych
  • Rozbudowa sieci radiowej i światłowodowej
  • Przygotowanie dokumentacji przetargowej
  • Nadzór nad realizacją zamówień, umowy, protokoły, prace montażowe, konfiguracja kamer i urządzeń
  • Podpinanie zewnętrznych systemów monitoringu pod Centrum Monitoringu
  • Przygotowanie procedur obowiązujących w Centrum Monitoringu
  • Transmisja danych dodatkowych w oparciu o sieć radiową i światłowodową (Telefonia VoIP, dane telemetryczne)
  • Reakcje na awarię systemu monitoringu wizyjnego
  • Telefonia VoIP w Centrum Monitoringu
  • Współpraca z mieszkańcami w zakresie zgłoszeń o rozbudowę monitoringu
  • Współpraca z Policją w zakresie rozbudowy monitoringu
  • Współpraca z Urzędem Komunikacji Elektronicznej w zakresie pozwoleń radiowych oraz decyzji
  • Współpraca z Urzędem Konserwatora Zabytków w zakresie decyzji o umieszczenie urządzeń
  • Współpraca z wykonawcami monitoringu
  • Kontrola dostępu do centrum monitoringu
  • Analiza wejść do pomieszczeń chronionych (serwerownia)
  • Testy nowych rozwiązań monitoringowych (nowe kamery (LPR), technologie przesyłowe)

Obsługa i planowanie budżetu informatycznego (w zakresie 75023 oraz 75495)

  • Planowanie i realizacja zakupów sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innego sprzętu do obsługi informatycznej zadań Urzędu
  • Planowanie i realizacja zakupów materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego pracującego w Urzędzie

Rada Gminy

  • Pomoc techniczna dla Radnych w zakresie otrzymanego sprzętu elektronicznego i komputerowego
  • Pomoc techniczna dla Radnych w zakresie transmisji on-line
  • Obsługa techniczna narad, konferencji i sesji Rady Gminy
  • Konfiguracja urządzeń komputerowych do prezentacji
  • Obsługa transmisji on-line do Internetu
  • Podnoszenia jakości obsługi sesji i konferencji poprzez ulepszanie i unowocześnianie sprzętu i innych zasobów
  • Obsługa kanału na Youtube

Strony internetowe

  • Tworzenie specyfikacji przy zamówieniach publicznych dotyczących stron internetowych
  • Nadawanie uprawnień do zarządza treścią w systemach CMS
  • Budowa stron internetowych na potrzeby Urzędu
  • Publikacja widoku z kamer na stronach WWW

Centrala telefoniczna / VoIP

  • Obsługa centrali telefonicznej
  • Konfiguracja telefonów
  • Modernizacja centrali i przejście na technologię VoIP
  • Wewnętrzne książki adresowe

Wybory

  • Uczestniczenie w pracach dotyczących przeprowadzania wyborów i referendów
  • Pomoc techniczna w zakresie obsługi obwodowych komisji wyborczych
  • Wprowadzanie danych do systemu WOW

Zarządzanie zasobami Urzędu

  • Wspólne kalendarze dla Radnych
  • Wspólne kalendarze dla Władz Miasta (sekretariat)
  • Obsługa transportu osobowego

Administracja usługami zewnętrznymi

  • Zarządzanie usługami hostingowymi dla Urzędu
  • Zarządzanie usługami domenowymi (także usługami realizowanymi za pośrednictwem domen)
  • Lex – zarządzaniem uprawnieniami systemu
  • Nadzór nad tworzeniem systemów przez producentów z zewnątrz i egzekwowanie wykonania potrzeb modyfikacji oprogramowania

Jesteś zainteresowany szczegółami naszej oferty?