Usługa dostępna dla klientów posiadających Usługę hostingową „Hosting elastyczny”.
Niedostępność usługi spowodowana awarią serwera:
Podjęcie zgłoszonej Interwencji: 1 godzina
Naprawa usterki: 6 godziny
Dostępność pomocy technicznej w sytuacji awarii: 24/7
Gwarantujemy dostępność usługi na poziomie 99.5%. Nasze serwery są podpięte pod system monitoringu, który stale nadzoruje działanie newralgicznych elementów usługi.
Nasz system monitoringu informuję obecnie o poziomie dostępności: Service uptime: 99.97%
Rekompensata za godzinę opóźnienia (% opłaty rocznej za usługę hostingową): 2 %
Maksymalna rekompensata (% opłaty rocznej za usługę hostingową): 100 %
Firma Dianthus nie odpowiada za brak dostępu do usługi wynikającego z:
Jesteś zainteresowany szczegółami naszej oferty?