Czas reakcji na awarię usługi hostingowej

Dianthus > Hosting > Czas reakcji na awarię usługi hostingowej

Czas reakcji na awarię usługi hostingowej

Usługa dostępna dla klientów posiadających Usługę hostingową „Hosting elastyczny”.

Czas reakcji na brak dostępu do serwera

Niedostępność usługi spowodowana awarią serwera:
Podjęcie zgłoszonej Interwencji: 1 godzina
Naprawa usterki: 6 godziny
Dostępność pomocy technicznej w sytuacji awarii: 24/7

Gwarancja dostępności usługi hostingowej

Gwarantujemy dostępność usługi na poziomie 99.5%. Nasze serwery są podpięte pod system monitoringu, który stale nadzoruje działanie newralgicznych elementów usługi.
Nasz system monitoringu informuję obecnie o poziomie dostępności: Service uptime: 99.97%

Odszkodowania w przypadku dłuższego czasu usterki

Rekompensata za godzinę opóźnienia (% opłaty rocznej za usługę hostingową): 2 %
Maksymalna rekompensata (% opłaty rocznej za usługę hostingową): 100 %

Wyłączenie odpowiedzialności

Firma Dianthus nie odpowiada za brak dostępu do usługi wynikającego z:

  • niepoprawnie działającego łącza klienta
  • awarii łącza dostawcy usługi

Jesteś zainteresowany szczegółami naszej oferty?