Wsparcie zdalne

Dianthus > Wsparcie zdalne
a

Zdalne wsparcie techniczne

Nasz firma posiada zasoby umożliwiające zdalne wsparcie techniczne.

Dzięki takiej funkcjonalności, koszt wsparcia technicznego jest pomniejszony o koszt i czas dojazdu do klienta.

Wsparcie stałe lub spontaniczne

Posiadamy mechanizmy pozwalające na spontaniczną pomoc w nagłych przypadkach lub wsparcie stałe w oparciu o nienadzorowany (nie wymagający każdorazowego podania hasła) dostęp.

Oprogramowanie do pomocy zdalnej
a

Wsparcie wielu systemów operacyjnych

Wsparcie realizujemy zarówno dla systemów Windows, komputerów z systemem iOS, a także smartfonów z systemem Android.

Jak działa wsparcie zdalne?

Klienci, którzy chcą uzyskać wsparcie zdalne, proszeni są o ściągnięcie i uruchomienie pliku pomocy.

Program jest przygotowany w ten sposób, aby zminimalizować proces łączenia się i ułatwić wsparcie.

a

Jesteś zainteresowany szczegółami naszej oferty?