Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi i wsparcia informatycznego dla firm i instytucji w następującym zakresie:
Bezpieczeństwo IT
Systemy ochrony antywirusowej
Obsługa routerów brzegowych i firewalli klasy UTM
Systemy Backupu danych
Realizowanie audytu podatności na ataki
Aktualizacja oprogramowania routerów oraz konfigurowanie urządzeń pod względem bezpieczeństwa
Monitoring wizyjny
Współpraca ze Strażą Miejską i Policją w zakresie IT
Monitoring parametrów pracy (serwerownia – temperatura, zalanie, niekontrolowany dostęp)
Obsługa aktualizacji oprogramowania – możliwa także po godzinach pracy firmy
System powiadomień SMS o zdarzeniach i awariach sieci
Bezpieczny dostęp do zasobów firmy z zewnątrz – VPN
Przygotowanie dokumentacji przetargowej i doradztwo z zakresie usług dostępu do Internetu
Sieć teleinformatyczna
Administrowanie siecią teleinformatyczną firmy
Rozbudowa i unowocześnianie sieci – światłowody, Access Pointy (Wi-Fi)
Reakcje na zaistniałe awarie i incydenty
Obsługa mostów radiowych
Obsługa punktów radiowych AP zlokalizowanych w firmie (także w wielu lokalizacjach)
Wsparcie techniczne i prace administracyjne
Wsparcie pracowników
Konfiguracja sieci
Monitoring poprawności działania sieci komputerowej
Rozbudowa i unowocześnianie sieci komputerowej
Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania
Monitorowanie usług i zasobów sieciowych
Monitorowanie łącz internetowych
Monitorowanie łącz internetowych wraz z aktualizacją rekordów DNS
Wsparcie w zakresie obsługi i konfiguracji sprzętu komputerowego dedykowanego do usług bankowych
Prowadzenie dokumentacji w zakresie infrastruktury informatycznej w Firmie
Wydruk kopert, zaproszeń i innych dokumentów masowej korespondencji
Komunikacja wewnątrz firmy
Połączenie zdalnych lokalizacji firm w jedną sieć
Zarządzanie kontami e-mail pracowników
Zarządzanie dostępem do dysków sieciowych pozwalających na wymianę danych w Firmie
Budowa systemów intranetowych dla pracowników
Prowadzenie prac mających technicznie usprawnić przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi firmy w oparciu o technologię informatyczną, dyski sieciowe i skanowanie sieciowe
Monitoring Wizyjny
Znajomość rozwiązań Genetec Security Center
Znajomość rozwiązań UNIFI Video
Znajomość rozwiązań VIVOTEK
Budowa punktów kamerowych
Rozbudowa sieci radiowej i światłowodowej
Przygotowanie dokumentacji przetargowej
Nadzór nad realizacją zamówień, umowy, protokoły, prace montażowe, konfiguracja kamer i urządzeń
Przygotowanie procedur obowiązujących w Centrum Monitoringu (jeśli wymagane)
Transmisja danych dodatkowych w oparciu o sieć radiową i światłowodową (Telefonia VoIP, dane telemetryczne)
Reakcje na awarię systemu monitoringu wizyjnego
Współpraca z Urzędem Komunikacji Elektronicznej w zakresie pozwoleń radiowych oraz decyzji
Analiza wejść do pomieszczeń chronionych (serwerownia)
Testy nowych rozwiązań monitoringowych (nowe kamery (LPR), technologie przesyłowe)
Obsługa i planowanie budżetu informatycznego w firmie
Planowanie i realizacja zakupów sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innego sprzętu do obsługi informatycznej firmy
Planowanie i realizacja zakupów materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego pracującego w firmie
Strony internetowe
Tworzenie stron internetowych z systemem CMS
Nadawanie uprawnień do zarządza treścią w systemach CMS
Edycja treści na stronie
Usługi hostingowe
Usługi poczty e-mail
Centrala telefoniczna / VoIP
Obsługa centrali telefonicznej
Konfiguracja telefonów
Modernizacja centrali i przejście na technologię VoIP
Wewnętrzne książki adresowe
Zarządzanie zasobami firmy
Obsługa transportu osobowego w oparciu o system monitoringu GPS
Administracja usługami zewnętrznymi
Nadzór nad systemami realizowanymi przez producentów z zewnątrz i egzekwowanie wykonania potrzeb modyfikacji oprogramowania wg wymagań firmy